زنده روح: امیدوارم فروش من، بخشی از مسائل ماشین سازی را رفع کند، ماندن گل گهر در لیگ برتر، به سود فوتبال ایران است

به گزارش تور کیش، احمد زنده روح، هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان اعتقاد دارد بقای این تیم در مسابقات لیگ برتر، به سود فوتبال ایران خواهد بود.

زنده روح: امیدوارم فروش من، بخشی از مسائل ماشین سازی را رفع کند، ماندن گل گهر در لیگ برتر، به سود فوتبال ایران است

احمد زنده روح در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره دلایل جدایی اش از تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: از مسئولان باشگاه ماشین سازی، طرفداران این تیم و مردم خوب تبریز تشکر می کنم که باعث رشد من در فوتبال شدند. جدایی از ماشین سازی یک توافق سه جانبه بین این باشگاه، باشگاه گل گهر و خودم بود و در این انتقال کوشش کردیم تمام جوانب را در نظر بگیریم. گل گهر می خواهد تیمش را تقویت کند و منافع ماشین سازی هم در این انتقال حفظ شد.

باشگاه گل گهر سیرجان در این انتقال چقدر هزینه کرد؟، زنده روح در پاسخ به این پرسش اعلام نمود: نمی دانم از لحاظ اقتصادی دقیقاً چقدر به باشگاه ماشین سازی رسید، اما طرفین در این زمینه توافق کردند و باشگاه ماشین سازی هم پول قابل قبولی به دست آورد. امیدوارم فروش من، بخشی از مسائل ماشین سازی را رفع کند. من حتی مطالبات سال های گذشته را هم بخشیدم و بابت سال جاری فقط 20 درصد از ماشین سازی پول گرفتم.

هافبک جدید گل گهر درباره شرایط سخت این تیم در لیگ برتر سال جاری توضیح داد: چالش بزرگی در انتظار ماست. خودم این انتخاب را کردم و از اینکه به استان کرمان برگشتم، خوشحالم. مطمئناً گل گهر در نیم فصل دوم شرایط متفاوتی پیدا خواهد نمود و کوشش می کنیم نتایج خوبی بگیریم. ماندن گل گهر در لیگ برتر، به سود فوتبال ایران است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 691

به "زنده روح: امیدوارم فروش من، بخشی از مسائل ماشین سازی را رفع کند، ماندن گل گهر در لیگ برتر، به سود فوتبال ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنده روح: امیدوارم فروش من، بخشی از مسائل ماشین سازی را رفع کند، ماندن گل گهر در لیگ برتر، به سود فوتبال ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید