سفارت بلغارستان به داد میلاد سرلک رسید

به گزارش تور کیش، درست در روزی که میلاد سرلک بار دیگر قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و با انگشت جوهری به تمرین قرمز ها رفت، شایعات مشمول سربازی شدن او قوت گرفت. در حالی که بحث درباره میلاد سرلک بالا گرفته بود نامه رسمی نظام وظیفه نیز او را از اول شهریور ماه مشمول خدمت سربازی دانسته بود چراکه سرلک در آخرین اردوی تیم ملی به وسیله امیر قلعه نویی دعوت نشد.

سفارت بلغارستان به داد میلاد سرلک رسید

با این حال استعلام نو پرسپولیس نشان می دهد که میلاد سرلک مسئله ای برای همراهی تیمش ندارد چرا که فهرست نو تیم ملی به طور غیر رسمی اعلام شده و بازیکن های دعوت شده پاسپورت خود را تحویل داده اند و کار های انگشت نگاری در سفارت بلغارستان برای اردو صورت گرفته و هافبک پرسپولیس نیز این مراحل را طی نموده است.

با این وصف او می تواند همچنان از معافیت بازیکنان ملی پوش بهره ببرد. اتفاقی که با یک بار دعوت نشدنش برای مسابقات کافا به خطر افتاده بود، اما او در سال های اخیر یکی از مهره های تیم ملی ایران بوده است و حتی در صعود ایران به جام جهانی قطر تاثیر زیادی داشت؛ بنابراین میلاد سرلک می تواند تیمش را در هفته سوم مقابل ذوب آهن همراهی کند که خبر بسیار مهم و خوبی برای یحیی گل محمدی به شمار میرود.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 31 مرداد 1402 بروزرسانی: 31 مرداد 1402 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 2243

به "سفارت بلغارستان به داد میلاد سرلک رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارت بلغارستان به داد میلاد سرلک رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید