ضرورت بهره گیری مؤسسات خیریه از ظرفیت مددکاران

به گزارش تور کیش، خبرنگاران/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از موسسه های خیریه خواست: در انجام امور عامه پسند و یاری به افراد کمتر برخوردار جامعه از ظرفیت مددکاران با تجربه و متخصص بهره بیشتری ببرند.

ضرورت بهره گیری مؤسسات خیریه از ظرفیت مددکاران

حبیب الله خجسته پور 18شهریورماه در نشست شورای توسعه و حمایت از تشکل ها و سازمان های مردم نهاد استان سمنان در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: باید مکاتبه های توصیه ای در راستای اهمیت بهره گیری از مددکاران متخصص و باتجربه به موسسه های خیریه استان انجام گردد.

وی خاطر نشان کرد: به طور قطع افزایش همکاری مددکاران با موسسه های خیریه در خدمات رسانی مطلوب تر به افراد بی بضاعت جامعه تاثیر قابل توجهی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: در جلسه آینده جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل ها و سازمان های مردم نهاد استان سمنان با دعوت از مدیرکل امور مالیاتی و تامین اجتماعی استان برای برطرف مسائل مالیاتی و تامین اجتماعی سمن و تشکل های استان اقدام گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان همچنین در در آیین افتتاح دبیرخانه جشنواره هنرهای مفهومی رضوی در تالار آفتاب سمنان گفت: صندلی هنرهای مفهومی در ترویج و انتقال مفاهیم ملی و مذهبی به نسل های جوان انکارناپذیر و دارای اهمیت ویژه است.

حبیب الله خجسته پور اضافه نمود: فضای مجازی با توجه به شیوع کرونا ویروس ظرفیتی برای نمایش اثرهای ارسالی به جشنواره ها از جمله جشنواره هنرهای مفهومی رضوی در سمنان است.

وی خاطر نشان کرد: هنرهای مفهومی در ترویج آیین های ملی و مذهبی در بین آحاد جامعه به ویژه جوانان بسیار اثربخش است و هنرمندان قابل توجهی در بخش های مختلف برای حفظ و حراست از ارزش های ملی و آیینی با فراوری اثرهای فاخر در کشور و استان سمنان فعالیت دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: برای ترویج هنرهای مفهومی در بین جوانان در قالب های مختلف در استان سمنان اقدام گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه قدمت هنر از علوم بیشتر است، توضیح داد: امروزه هر کدام از عناوین علوم بین رشته ای به وجود آمده در کشور و دنیا می تواند برای رسیدن به مقصد با هنرهای مفهومی تکامل یابد.

وی ادامه داد: بهره گیری از هنر در ارایه مفاهیم عاشورایی در کشور به معنای واقعی در گام اجرایی نهاده شد و زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی با آیین های مختلف از جمله هنر مفهومی نهادینه شد.

خجسته پور ضمن دعوت از هنرمندان برای مشارکت در این جشنواره گفت: انتظار می رود که دستگاه های اجرایی استان در برگزاری اینگونه جشنواره ها ملی مشارکت نمایند.

به گزارش خبرنگاران-در برگزاری این جشنواره دستگاه ها و ارگان های مختلف از جمله بنیاد بین المللی امام رضا (ع)، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سینمای جوانان استان سمنان و ...همکاری دارند.

این جشنواره ملی که قرار است بهمن سال جاری به میزبانی سمنان برگزار گردد در رشته های هنرهای مفهومی هم چون چیدمان، ویدئوآرت، پرفورمنس آرت، هنر شبکه، لندآرت، فتوآرت، وردآرت و ..برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1167

به "ضرورت بهره گیری مؤسسات خیریه از ظرفیت مددکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت بهره گیری مؤسسات خیریه از ظرفیت مددکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید