لایحه رتبه بندی معلمان تا انتها سال به مجلس ارائه می گردد

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران، سید محمد بطحایی بعدازظهر شنبه در جمع فرهنگیان استان ایلام گفت: پس از سال ها از مطرح شدن رتبه بندی معلمان، تا خاتمه امسال به مرحله عملیاتی شدن و شروع رتبه بندی معلمان نزدیک می شویم.

لایحه رتبه بندی معلمان تا انتها سال به مجلس ارائه می گردد

وی گفت: لایحه این طرح تا خاتمه ماه جاری به مجلس ارسال و پیش بینی می گردد سال آینده اجرایی گردد.

وی با اشاره به اینکه ارتقای کیفی نظام آموزش و پرورش و توانمندی های نیروی انسانی از مهمترین آثار رتبه بندی معلمان است، توضیح داد: رتبه بندی می خواهد آن که بیشتر کوشش می نماید آن که شایستگی بیشتری دارد، آن که سختی های بیشتری را تحمل می نماید، آن که بیشتر در کارش پیروز تر است در نظام حقوق و مزایا باید بالاتر بگیرد، این اصل حرف اصلی رتبه بندی است.

وزیر آموزش و پرورش توضیح داد: مقابله با جنگ جدید دشمن نیازمند همدلی و همت همه مردم و مسئولان است چراکه هدف دشمن تنگ کردن عرصه و اعمال فشار است.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی دشمن بحران کردن وضعیت مالی ایران است، اضافه کرد: یکی دیگر از مسائل مهم کشور ما آسیب های اجتماعی بوده که نیازمند توجه ویژه است.

بطحایی مطرح نمود: در سند تحول بنیادین برای هر یک از نیازهای دانش آموزان برنامه عملیاتی نوشته شده است زیرا مدرسه مهمترین رکن تربیت است و باید با محیط بیرونی تعامل داشته باشد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نیازهای دانش آموزان با برنامه های آموزشی و پرورشی کنونی پاسخ داده نمی گردد، اضافه کرد: یکی از مهمترین این بخش ها، نیازهایی بعد از فارغ التحصیلی دانش آموزان است که باید در برنامه های آموزش و پرورش مورد توجه قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 144

به "لایحه رتبه بندی معلمان تا انتها سال به مجلس ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایحه رتبه بندی معلمان تا انتها سال به مجلس ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید