مدیران تمرکز خود را بر اتمام پروژه های نیمه تمام سیستان و بلوچستان بگذارند

به گزارش تور کیش، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در پروژه های نیمه تمام، مدیران در خط مقدم اند و باید تمام تمرکز را بر روی اتمام پروژه ها بگذارند.

مدیران تمرکز خود را بر اتمام پروژه های نیمه تمام سیستان و بلوچستان بگذارند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از زاهدان ، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان در پنجمین شورای برنامه ریزی توسعه سیستان و بلوچستان گفت: در این بازدید های میدانی که از منطقه شمال، جنوب و مرکز استان داشتم تقریبا آن چیزی که من مشاهده کردم به صورت استثنا به غیر از یکی یا 2 پروژه تمام پروژه های این استان نیمه فعال است.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان بار یکسری موضوعاتی را به دوش می کشد که مساله استان بوده، اما قبل از آن بحث کشوری است اضافه نمود: امروز مرز های شرقی کشور قبل از اینکه مرز های این استان باشد مرز های جمهوری اسلامی ایران است بنابراین هزینه های ورود اتباع غیرمجاز، انسداد مرزی، واکسیناسیون اتباع و قرنطینه این افراد باید جدا دیده گردد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به درآمد های گمرکات مرزی گفت: نمی گردد ما گمرکات مرزی در استان داشته باشیم مرزهایش را محافظت کنیم ضمن اینکه کالا ها برای ما نیست برای سایر استان هاست، اما ارزش اضافه نموده، بهره وری و درآمد برای این منطقه نباشد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان هم در این نشست با بیان اینکه همه مدیران در حوزه هزینه کرد ها چه در حوزه جاری و چه در حوزه تملک با دقت خاصی در 6 ماه دوم سالجاری پیش بروند گفت: کل منابعی که کشور در بودجه سال 1400 براساس مصوبه مجلس داشت 2 میلیون و 882 هزار میلیارد تومان است که معادل آن مصارف و هزینه های دولت را در قانون بودجه تعریف نموده اند.

مهرداد عرب اول اعلام کرد: از 2 میلیون و882 هزار میلیارد تومان منابع کشور حدود یک میلیون و 373 هزار میلیارد تومان بودجه عمومی دولت بوده و یک میلیون و 509 هزار میلیارد تومان مربوط به بودجه شرکت های دولتی است.

وی ادامه داد: از یک میلیون و 373 هزار میلیارد تومان بودجه عمومی یک میلیون و 278 هزار میلیارد تومان منابع عمومی دولت و حدود 95 هزار میلیارد تومان منابع اختصاصی دولت بوده که در بخش هزینه ای و تملک است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان بیان نمود: در بخش اعتبارات هزینه ای 774 میلیارد تومان تا به امروز ابلاغ شده که 51 درصد آن تخصیص پیدا نموده در بخش هزینه ای مطلوب بوده و بقیه در 6ماهه دوم سال تامین می گردد.

وی اضافه نمود: در بخش تملک سه منبع داشتیم چهار هزار و 700 میلیارد تومان از اعتبارات جدول 10-1 استان ها بود که 42 درصد آن تخصیص پیدا نموده، یکهزار و 22 میلیارد تومان از محل ردیف های متفرقه داشتیم که 68 درصد تخصیص پیدا نموده، یک هزار و 900 میلیارد تومان از اعتبارات ملی بوده که 30 درصدش تخصیص پیدا نموده است.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1787

به "مدیران تمرکز خود را بر اتمام پروژه های نیمه تمام سیستان و بلوچستان بگذارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران تمرکز خود را بر اتمام پروژه های نیمه تمام سیستان و بلوچستان بگذارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید