واکنش انصارالله به ادعای ملاقات با مقامات آمریکا

به گزارش تور کیش، خبرنگاران : یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نسبت به ادعای رویترز مبنی بر انجام دیدارهای محرمانه میان مقامات آمریکایی و این جنبش واکنش نشان داد.

واکنش انصارالله به ادعای ملاقات با مقامات آمریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نسبت به انتشار بعضی اخبار مبنی بر ملاقات اعضای این جنبش با مقامات آمریکایی واکنش نشان داد.

بنابر گزارش المیادین، عبدالوهاب المحبشی در این باره گفت: نمی توان مسئله انجام ملاقات میان اعضای انصارالله و مقامات آمریکایی در مسقط را تأیید یا تکذیب کرد.

پیشتر خبرگزاری رویترز با انتشار خبری ادعا کرد که مسئولان آمریکایی و نمایندگان انصارالله یمن در عمان ملاقات و درباره مأرب مصاحبه نموده اند.

بر اساس ادعای این خبرگزاری، دو منبع مطلع از این موضوع در این باره اعلام کردند که در نخستین نشست میان مسئولان آمریکایی و نمایندگان انصار الله یمن، آمریکایی ها از طرف یمنی خواستند تا با عربستان وارد مذاکره شده و حمله به مأرب را متوقف نمایند.

این خبرگزاری در ادامه مدعی شد که تیموتی لیندرکینگ (Timothy Lenderking) از مقامات آمریکایی بود که در 26 فوریه (8 اسفند) در مسقط با مسئولانی از انصارالله یمن ملاقات کرد.

در حالی رویترز با طرح ادعایی مضحک مدعی شده است که واشنگتن به دنبال انتها جنگ 6 ساله در یمن است که وزارت خزانه داری آمریکا دیروز سه شنبه دو فرمانده انصارالله یمن را تحریم کرد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1559

به "واکنش انصارالله به ادعای ملاقات با مقامات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش انصارالله به ادعای ملاقات با مقامات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید