کشف 100 هزار ماسک قاچاق

به گزارش تور کیش، رئیس پلیس امنیت مالی پایتخت از کشف بیش از 100 هزار ماسک قاچاق در مغازه ای در جنوب تهران اطلاع داد.

کشف 100 هزار ماسک قاچاق

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت مالی تهران عظیم از کشف بیش از 102 هزار ماسک قاچاق در جنوب تهران اطلاع داد.

سرهنگ کارآگاه، ولی پور گودرزی در تشریح خبر فوق گفت: بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری خبری مبنی دپو و جمع آوری مقادیر فراوانی ماسک های قاچاق در مغازه ای در جنوب تهران به پلیس امنیت مالی اعلام و آنالیز موضوع در اختیار کارآگاهان معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاده شد.

وی توضیح داد: تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی در حوالی خیابان ظهیر الاسلام اعزام و تعیین شد که مالک مغازه مقادیر فراوانی ماسک خارجی در مغازه اش جمع آوری نموده است.

رئیس پلیس امنیت مالی تهران عظیم اضافه نمود: نتیجه تحقیقات اجرا شده به مرجع قضائی منعکس و روز گذشته تیمی از کارآگاهان این پلیس در معیت عوامل سازمان تعزیرات از مغازه مذکور بازدید کردند.

سرهنگ کارآگاه، ولی پور گودرزی با اشاره به اینکه در این بازدید 102 هزار ماسک مربوط به کشور های خارجی فاقد بارنامه و مجوز های گمرکی کشف شد، اضافه نمود: مالک مغازه گفت که اطلاعی از قاچاق بودن این کالا ها نداشته و عوض بدهی خود از طرف معامله خویش ماسک ها را دریافت نموده است.

سرهنگ گودرزی توضیح داد: متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت مالی انتقال و کشف جزئیات پرونده در این خصوص ادامه دارد.

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان ارزش تقریبی ماسک های کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1457

به "کشف 100 هزار ماسک قاچاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 100 هزار ماسک قاچاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید