500 میلیارد تومان میزان سرمایه گذاری صنعت مرغداری در بوشهر

به گزارش تور کیش، تا به امروز 500 میلیارد تومان در صنعت مرغداری استان بوشهر سرمایه گذاری شده که برای 3 هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد نموده است.

500 میلیارد تومان میزان سرمایه گذاری صنعت مرغداری در بوشهر

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، معاون بهبود فراوریات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در آیین افتتاح یک واحد مرغداری در روستای پوزگاه بخش ریگ بندر گناوه اضافه کرد: شهرستان گناوه از فعال ترین واحدهای دامداری برخوردار است و 25 درصد جوجه ریزی استان بوشهر را بر عهده دارد.

افشین قطبی اظهار کرد: از مجموع 37 واحد مرغداری گناوه 36 واحد فعال و 95 درصد نسبت به واحدهای استان بالاتر است.

وی گفت: درصد فعالیت واحدهای مرغداری در استان بوشهر کم نیست و 85 درصد آنان فعال است اما قابلیت های موجود در گناوه نشان می دهد که می تواند رشد بیشتری داشته باشد.

معاون بهبود فراوریات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: یک کارخانه کشتارگاه طیور و یک واحد جوجه کشی یک روزه در شهرستان گناوه در دست ساخت است که با اتمام آنها گام بزرگی در رونق این صنعت و اشتغال زایی برداشته و چرخه فراوری گوشت سفید تکمیل خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی گناوه گفت: این شهرستان با دارا بودن 36 واحد مرغداری فعال سالانه 5 میلیون و 316 قطعه جوجه ریزی می نماید و رتبه دوم استان بوشهر را در این زمینه داراست.

امان الله حیدری اضافه کرد: سی و هفتمین واحد مرغداری گوشتی شهرستان گناوه با ظرفیت 30 هزار قطعه و سرمایه گذاری 45 میلیارد ریال به میمنت دهه مبارک فجر افتتاح می گردد.

وی گفت: سرمایه ثابت این واحد مرغداری 6 میلیارد و 500 میلیون ریال و میزان سرمایه در گردش آن 2 میلیارد و 500 میلیون ریال است که با مشارکت بانک عامل و آورده سرمایه گذار 36 میلیارد ریال است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 759

به "500 میلیارد تومان میزان سرمایه گذاری صنعت مرغداری در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "500 میلیارد تومان میزان سرمایه گذاری صنعت مرغداری در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید