خبرنگاران فرماندار ری: ایجاد ناامیدی در جامعه مانع تحقق مشارکت حداکثری می گردد

به گزارش تور کیش، شهرری - خبرنگاران - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ایجاد ناامیدی در جامعه مانع تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات می گردد، بنابراین احزاب و جریان های سیاسی شهرستان نباید فعالیت خود را به زمان انتخابات محدود نمایند.

خبرنگاران فرماندار ری: ایجاد ناامیدی در جامعه مانع تحقق مشارکت حداکثری می گردد

حسین توکلی کجانی شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی احزاب و گروههای سیاسی شهرستان ری گفت: احزاب با استفاده از ظرفیت های موجود بویژه بهره گیری از نظرات قشر جوان و همچنین ترسیم نقشه راه فعالیت سیاسی، زمینه برگزاری باشکوه و همراه با شور و نشاط انتخابات را فراهم نمایند.

این مسئول ادامه داد: شهرستان ری با ظرفیت های گوناگون در عرصه های انتخاباتی تاثیر بسزایی دارد و همه فعالان سیاسی شهرستان باید ضمن رعایت قانون از ایجاد جو بداخلاقی و رقابت ناسالم خودداری و زمینه تقویت سرمایه های اجتماعی را دنبال و همیشه در چارچوب حفظ وحدت کوشش نمایند تا زمینه توسعه و پیشرفت ری در همه ابعاد فراهم گردد.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان و افراد با تجربه و مستعد در احزاب شهرستان و همچنین چرخش مدیریت در ساختار احزاب در پیشبرد امور بسیار تاثیرگذار است.

وی اضافه نمود: در دولت تدبیر و امید علی رغم کم لطفی ها که در این ایام بیان می گردد خدمات رسانی مطلوبی اجرا شده به نحوی که 243 پروژه در شهرستان ری در ایام الله دهه فجر افتتاح، بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن شروع شد که نسبت به سال گذشته افزایش سه برابری داشته است اگرچه در بعضی حوزه ها کمبود ها یا بعضا مسائلی هم وجود دارد ولی خدمت صادقانه به مردم به عنوان اصلی ترین هدف در شهرستان است.

معاون استاندار تهران گفت: تحریم های ظالمانه و مسائل مالی باعث شد مردم و مسئولان دست به دست هم داده و روی پای خود بایستند و با خودکفایی پاسخ بدعهدی های آمریکا و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدهند.

این مسئول تاکید نمود: سرمایه گذاری بیش از هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در این ایام و تحقق ایجاد 130 درصدی اشتغال در شهرستان ری بیانگر عزم دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی برای تحقق شعار جهش فراوری است.

28 تشکل حزبی در شهرستان ری فعالیت می نمایند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون در جنوب استان تهران واقع شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1512

به "خبرنگاران فرماندار ری: ایجاد ناامیدی در جامعه مانع تحقق مشارکت حداکثری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار ری: ایجاد ناامیدی در جامعه مانع تحقق مشارکت حداکثری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید