تور دهلی: نگرانی نخست وزیر هند از خطرات ارز رمزها

به گزارش تور کیش، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، سیاست گذاران در هند می گویند تراکنش های غیرقانونی ارزهای دیجیتال می تواند به ثبات اقتصاد کلان و استحکام اقتصادی هند آسیب برساند و این امر موجب نگرانی دولت هند شده است.

تور دهلی: نگرانی نخست وزیر هند از خطرات ارز رمزها

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور دهلی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

دولت مودی پس از برنامه ریزی اولیه برای ممنوعیت ارزهای دیجیتال، تصمیم خود را تغییر داد و قوانینی را برای نظام مند کردن استفاده از این ارزها وضع خواهد نمود.

مودی در یک نشست مجازی به میزبانی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده گفت: ما باید به طور مشترک هنجارهای جهانی را برای فناوری های نوظهور مانند رسانه های اجتماعی و ارزهای دیجیتال شکل دهیم تا از آنها برای تقویت دموکراسی استفاده گردد، نه برای تضعیف آن.

طبق برآوردهای اجرا شده به وسیله فعالان صنعت ارز رمز در هند، حدود 15 تا 20 میلیون سرمایه گذار ارزهای دیجیتال در هند وجود دارند که مجموع دارایی های آنها در قالب ارزهای دیجیتال به حدود 400 میلیارد روپیه هند (5.29 میلیارد دلار) می رسد. در عین حال دولت هند هیچ اطلاعات رسمی در این زمینه ارائه نکرده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: toure-kish.ir شناسه مطلب: 1853

به "تور دهلی: نگرانی نخست وزیر هند از خطرات ارز رمزها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دهلی: نگرانی نخست وزیر هند از خطرات ارز رمزها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید